Saturday, July 26, 2008

Hari Kebangsaan Singapura

Saya tidak sabar untuk Hari Kebangsaan Singapura. Jet yang digelar "black knights" selalu lalu di hadapan jendela rumah saya. Di sini terdapat beberapa gambar Hari Kebangsaan Singapura yang saya dapati dari Internet.

Ini adalah gambar sebuah helikopter yang sedang membawa bendera Singapura.
Berikut terdapat gambar-gambar sewaktu pembarisan di Hari Kebangsaan Singapura:

Ini adalah sewaktu askar-askar , polis-polis dan lain-lain membaris ke dalam stadium.

Mereka akan menembak ke angkasa apabila diberi koman.

Di sini anda boleh lihat ketuanya yang akan memberi koman.

Di sini anda boleh lihat beberapa orang sedang membawa bendera Singapura bersama mereka.

Ini adalah bunga api. Saya paling suka acara bunga api. Bunga api ini cantik sekali.
Tidak sabar saya menunggu Hari Kebangsaan Singapura.

No comments: